(1º xoves de novembro) Día Internacional contra o acoso escolar

Novembro: Día Internacional contra o acoso escolar

ENG - Int Day against bullying - square visual 1

Día internacional contra a violencia e o acoso na escola, incluído o ciberacoso

A violencia e o acoso escolar, incluído o ciberacoso, son frecuentes e afectan a numerosos nenos e adolescentes.

• Os Estados Membros da UNESCO designan primeirxoves de novembro de cada ano como Día Internacional contra a Violencia e o Acoso na Escola, incluído o Ciberacoso, recoñecendo así que a violencia no entorno escolar baixo todas as súas formas atenta contra os dereitos dos nenos e os adolescentes, a saúde e o benestar. A UNESCO fai un chamamento aos Estados Membros, asociados das Nacións Unidas, outras organizacións internacionaie rexionais e tamén á sociedade civil, incluídas as organizacións non gobernamentais, as persoas e outras partes interesadas a colaborar na promoción, organización e celebración deste día internacional.

Dende a materia de francés, celebramos por vez primeira esta data arredor do xoves, 4 de novembro de 2021:  4Nov21-FR1º       4Nov21-FR2º              4Nov21-FR3º

E tamén dende algunha titoría: Titoría de 1º

StopBullying_GIF14.gif

Enlaces de interese na rede: