Tecnoloxía

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA CURSO 2023-24

CURSO 2023-24

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO

María Luisa Lucio Martínez (Xefa departamento)

Cursos e niveis que imparte:

1º ESO Tecnoloxía e dixtalización: 1º eso A e B

2º ESO Tecnoloxía: 2º A e 2º B

3º ESO Educación Dixital: 3º A, 3º B

4º ESO Tecnoloxías da Información e Comunicación: 4ºA, 4º B

HORA DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS: Lunes de 10:40 a 11:30

Andrea Bugallo Rey

Cursos e niveis que imparte:

1º ESO Tecnoloxía e dixtalización: 1º eso C

HORA DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS: Martes de 10:40 a 11:30

Departamento de Tecnoloxía

Curso 2019-20

Xefa do departamento: Mª Angélica Troncoso Cardama

Atención nais/pais: xoves de 10:40 a 11:30

Materias que imparte o departamento:

Tecnoloxía 2º ESO

Tecnoloxía 3º ESO

Tecnoloxías da información e comunicación,TIC 4º ESO

Iniciación á actividade económica e empresarial, IAEE 4º ESO

Programación dep.tecnoloxía 2019-20

Programación IAEE 2019-20

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA DO DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA por mor da crise sanitaria clica para acceder a ela  (pendente de aprobación por Inspección)

Medio de traballo do alumnado: aula virtual para todos os cursos e materias. Como viñamos facendo dende comenzo de curso. Hai que entrar na aula virtual, clica para acceder:

Aula virtual de tecnoloxía 2º ESO                     Aula virtual de tecnoloxía 3º ESO

Aula virtual de TIC 4º ESO                               Aula virtual de IAEE 4º ESO

Todas as tarefas e materiais están na aula virtual de cada materia e curso

MEDIO DE COMUNICACIÓN CO ALUMNADO: AULA VIRTUAL y correo coorporativo: matroncosoc@edu.xunta.es    Como viñamos facendo dende comenzo de curso

google docs

Premiados no III Concurso Proyecta Innovación

Seguimos de noraboa no IES Faro das Lúas porque recibimos un PREMIO(accesit) do III CONCURSO PROYECTA INNOVACIÓN.

O pasado  o 26 de maio en A Coruña defendimos o proxecto   cunha presentación (podes vela  aquí).Adrian, Uxía e Iván o fixeron xenial!!

Se queres podes ver fotos do evento aquí.

IV Encontros por unha convivencia positiva

Os dias 28 e 29 de Abril,   tres alumnos e alumnas e profesorado do IES Faro das Lúas participamos xunto con alumnado , profesores e familias de preto de 20 centros educativos en  dúas interensantísimas xornadas en Pontedeume, os IV encontros por unha convivencia positiva (mediación escolar).

Desta volta estivemos a traballar a xestión das emocións, algo vital para as persoas. Comezamos o dia 28, logo dun produtivo openspace entre alumnado, profesorado e familias,  onde puidemos coñecernos a nós mesmos un pouco máis, intercambiar experiencias en xogos e dinámicas de grupo e profundar na galaxia das emocións da man de Rafael Bisquerra.

O dia 29 participamos en diversas charlas sobre titoria entre iguais e obradoiros de relaxación, para rematar cunha maravillosa andaina nas Fragas do Eume.

Grazas a todos/as  pola colaboración e o IES Fragas do Eume polo gran anfitrión que foi.

Charla Impresión 3D

O pasado 27 de abril, Benito Santos, un vilanovés que traballa en San Francisco (Estados Unidos) na empresa de impresión 3D  Sculpteo impartiu unha charla dirixida ó alumnado de Tecnoloxía de 4ºESO  no IES Faro das Lúas, como complemento da programación desta materia na  que os nosos alumnos e alumnas realizaron este curso escolar, coma proxecto da materia de Tecnoloxía, a montaxe dun kit dunha impresora 3D de hardware libre.

charla