PLAN PROXECTA 2021-2022

A participación no Plan Proxecta deste ano estivo enfocada en dous ámbitos de traballos, dunha banda "Coidando a nosa alimentación" e doutra banda o "Medioambiente"

No primeiro caso o proxecto chámase "COIDANDO A NOSA ALIMENTACIÓN".

A continuación podedes ver parte do traballo realizado polo alumnado de Anatomía de 1º de bacharelato.

Neste vídeo veredes o traballo no que se analiza a través do nutri-score os principais alimentos e bebidas que forman parte das merendas no instituto. Fixádeos a maioría son do grupo D e do temido E.....!!!!

Seguindo neste tema, no seguinte vídeo podemos ver as tres propostas de menús saudables seguindo as suxestións do Plato de Harvard. Que boa pinta!! Que aproveite!!

Neste último vídeo podemos ver como o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de primeiro de bacharelato, toman mostras da auga de chuvia durante o último trimestre do curso e analizan diferentes parámetros no laboratorio para determinar o seu grado de contaminación.