Abride escolas e se pecharán cárceres

Premio "Mininarket Ferrolterra Emprende Xove"

Parabéns aos nosos alumnos de 4º ESO

• Alejandro López-Turnes Rodríguez
  • Cristina Núñez Yáñez
  • Enriqe Rey Luaces
  • Estela Sanesteban Dopico

que co proxecto "Ludinenes" gañaron primeiro Mininarket Ferrolterra Emprende Xove celebrado o pasado venres 28 de maio e organizado pola Asociación de Xóvenes Empresarios de Ferrolterra.

Parabéns tamén ao todo o alumnado de Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras de 4º de ESO que dirixidos pola profesora Ángeles Colmenero Ruíz participaron presentando outros tres proxectos máis: "Starwars Coffee", "Take it" e "Universo Glotón"  aportando moito entusiasmo e amosando ser emprendedores por un día!!!!

Ese día puidemos ver o resultado do traballo realizado durante o curso e tamén as súas capacidades emprendedoras como a iniciativa, traballo en equipa, confianza en sí mesmos, habilidades de comunicación, motivación, optimismo e tenacidade.

Enlace á reseña en prensa.