IES DE CATABOIS
Tfs: Administración: 881 930 233 - Conserxería: 881 930 238
Orientación: 881 930 237 - PFB: 881 930 236 - Fax: 881 930 241
E-mail: ies.catabois@edu.xunta.gal
50º ANIVERSARIO do IES de Catabois
PROCESO ORDINARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO ACADÉMICO 2023/2024. INSTRUCCIÓNS.
XORNADA PORTAS ABERTAS MÉRCORES 8 DE MARZO DE 16:30 a 18:30,
Se por calquera motivo, non puideran asistir no horario que se detalla, poderán concertar cita para visitarnos:
Xoves: entre as 10: 00 e as 13: 05.
Polas tardes tamén se pode visitar previa cita chamando ao teléfono do centro.(881930233).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A normativa ven recollida no Decreto 13/2022 e na orde Orde do 21 de outubro de 2022 e na aplicación admisiónalumnado está toda a información do proceso.
O prazo de presentación das solicitudes ordinarias de admisión abranguerá do día 1 ao 20 de marzo de 2023, ambos incluídos.
A solicitude de admisión realizarase no modelo ED550B-anexo II e a comprobación dos membros da unidade familiar no anexo II bis.
A solicitude de admisión será dirixida ao centro que se solicite en primeiro lugar.
As familias poderán descargar os formularios da aplicación admisionalumnado.
Solicitudes > admisión > Crear
As persoas solicitantes poderán:
- Cubrir os formularios na aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), e presentalos por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, sempre que se dispoñan de certificado dixital ou de Chave365. O anexo II-bis, unha vez cuberto, deberán imprimilo, asinalo e axuntalo coa solicitude (anexo II).
- Descargar os formularios da aplicación admisionalumnado, da sede electrónica da Xunta de Galicia ou da páxina web da Consellería de Educación, para cubrilos manualmente e entregalos de forma presencial no centro docente indicado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
A DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA que se pode adxuntar está recollida no documento.
No suposto de que haxa que baremar, o prazo para presentar a documentacion xustificativa: Do 21 de marzo ao 3 de abril (ambos os dous inclusive.
Publicación das listaxes provisionais: 25 de abril (prazo para reclamacións 5 días hábiles a partir do seguinte á data de publicación destas listaxes provisionais).
Publicación das listaxes definitivas: 15 de maio.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Documentación complementaria_admisión_23_24.pdf | 246.83 KB |
Vacantes_23_24.pdf | 433.68 KB |