INFORMACIÓN ALUMNADO DE 6º OFERTA EDUCATIVA E ELECCIÓN DE OPTATIVAS

Para o alumnado que remata 6º  ábrese un abanico de opcións e, por primeira vez ao longo da súa escolaridade, precisa tomar decisións, elixir sobre diferentes posibilidades para, deste xeito, ir construíndo o seu titinerario académico persoal.

O Departamento de Orientación, co obxecto de ofrecer axuda na elección e na toma de decisións relativas á oferta educativa do centro, quere facer chegar a familias e alumnado de nova incoporación, unha breve guía na que atoparán información sobre as diferentes alternativas formativas en 1º curso no IES Castro Alobre.

Para obter a información preme na imaxe ou visita a ligazón no blogue do Departamento de Orientación

Tamén podes descargar a información sobre as materias de libre configuración no arquivo adxunto

ELECCIÓN DE OPTATIVAS EN 1º DE ESO.pdf18.26 MB

Contador de visitas