Mércores Novembro 22, 2017
Comezo:22/11/2017 12:00

Os alumnos de primaria das escolas de Novás e Fornelos están levando a cabo un obradoiro sobre "Matemáticas danzadas" impartido por Mercedes Prieto, deste xeito os alumnos aprenden conceptos matemáticos a través da danza.

Nesta segunda sesión levada a cabo na escola de Novás, os alumnos repasaron os conceptos aprendidos na anterior sesión e ademais traballaron o círculo e diferentes rectas e curvas empregando o seu propio corpo.

Mércores Novembro 29, 2017
Comezo:29/11/2017 12:00

Esta terceira sesión tivo lugar na escola de Novás e nela os alumnos e alumnas traballaron diferentes conceptos como dentro/fora, o concepto de volta, media volta e cuarto de volta, e diferentes actividades con tapóns traballando a roda, a curva aberta, pechada, ou a descomposición do número 6.

Mércores Decembro 13, 2017
Comezo:13/12/2017 12:00

Os alumnos e alumnas de primaria das escolas de Novás e Fornelos están levando a cabo un obradoiro sobre "Matemáticas danzadas" impartido por Mercedes Prieto, deste xeito aprenden conceptos matemáticos a través da danza.

Na cuarta sesión que se levou a cabo na escola de Fornelos, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, traballaron as rectas e curvas representandoas co seu propio corpo, as sumas dunha cifra máis a que lle faltaba para chegar a dez, e tamén representaron figuras con liñas pechadas rectas ou curvas.