Martes Febreiro 14, 2017

O concurso fotográfico “Deporte en familia…” está aberto á participación das alumnas e alumnos matriculados no CRA María Zambrano de O Rosal, permitíndose a colaboración dalgún familiar ou adulto na realización desta fotografía.
Cada participante pode mandar ata dúas fotografías orixinais e inéditas, realizadas con técnica libre e aparecendo, en calquera caso, na fotografía.

Establécense tres categorías diferentes: á fotografía máis orixinal, á máis artística e á máis divertida.
O tema do concurso é a imaxe dunha alumna ou alumno deste CRA facendo algún tipo de deporte e acompañado por un ou máis familiares (pode ser tanto exterior coma interior).

O prazo de admisión de traballos comeza o 9 de xaneiro de 2017 e remata o 3 de febreiro de 2017. A decisión sobre as fotografías gañadoras ten como prazo máximo o 17 de febreiro de 2017. O anuncio público e entrega de premios é o día 23 de febreiro do 2017, como parte das actividades do día da Festa de Entroido do CRA María Zambrano.

Mércores Febreiro 15, 2017

Xoves Febreiro 16, 2017

Venres Febreiro 17, 2017

Sábado Febreiro 18, 2017

Domingo Febreiro 19, 2017

Luns Febreiro 20, 2017

Martes Febreiro 21, 2017

Mércores Febreiro 22, 2017

Xoves Febreiro 23, 2017
Comezo:09/01/2017 00:00
Final:23/02/2017 13:00

Comezo:23/02/2017 09:00
Final:23/02/2017 14:00

Celebramos o Entroido todas e todos xuntos na escola de Novás. Alí facemos un desfile por colexios onde as familias poden ver os disfraces que traballaron as nenas e nenos para este día. Todo isto acompañado de música e moita diversión. Despois podemos comer moitas cousas ben ricas que traen as familias para a merenda especial deste día. É unha xornada de festa para desfrutar!

Vivimos un entroido moi chulo. Durante toda a semana o "meco" foi mandándonos vir vestidos ao colexio con algo pintado na cara, algún complemento "elegante" e un pixama. O día da festa chegou todo o mundo á escola de Novás (algúns incluso en tractor). Despois de prepararnos e vestirnos comezou o desfile. Cada colexio disfrazado dun país ou universo: a escola de Pías de Brasil, a de Novás e Marzán de Inglaterra, a de Fornelos de planetas e universo, a de Couso de China e a de Tabgón de Italia.

Desfrutamos dun mercadillo impresionante organizado pola ANPA no que as familias donaron previamente produtos naturais e artesanais para poñelos á venda ese día. Os cartos recaudados van destinados a actividades para as nenas e nenos do CRA.

Mércores Marzo 08, 2017
Comezo:08/03/2017 09:00
Final:08/03/2017 14:00

As nenas e nenos de primaria da escola de Fornelos saímos de excursión ao monte cercano e chegamos ata o Niño do Corvo. Alí Ana, unha xeóloga, ensinounos moitas cousas interesantes sobre as pedras que puidemos ver en directo, aí mesmo.

Estivo moi ben!!!

Martes Marzo 14, 2017
Comezo:14/03/2017 09:00
Final:14/03/2017 14:00

O alumnado de Ed. Primaria do CRA temos unha visita moi interesante con ANABAM (Asociación Naturalista Baixo Miño). Podemos desfrutar da visita ao Centro de Interpretación da Natureza onde coñecer a fauna do Baixo Miño. E despois un paseo didáctico ata os observatorios ornitolóxicos onde, con sorte, podemos ver diferentes aves da zona.

Comezamos o día xuntándonos no aparcadoiro do ferri, na Pasaxe. Dende alí fomos andando ata o centro de interpretación, onde fomos recibidos por Agustín Ferreira, o presidente de ANABAM. Explicounos e ensinounos os materiais da exposición no seu local. Moi interesante!

Despois fomos a observar as aves á praia da Armona. Levábamos uns prismáticos por cada equipo de tres nenos e nenas cos que puidemos ver uns corvos mariños e unha garza. Ademais, na praia, demos un paseo e recollemos cunchas e moitas cousas máis.

Por último achegámonos á caseta de observación preto do camping de Salcidos. Alí puidemos ver algunhas aves máis e a contorna do río Miño.

Foi un día xenial!!!

Comezo:14/03/2017 09:00
Final:14/03/2017 14:00

O alumnado de Ed. Infantil do CRA temos unha visita moi interesante a Apípolis. Nestas instalacións podemos ver, aprender e experimentar con todo o relacionado co mundo das abellas.

Saímos ben cedo en autobús e chegamos ata Apípolis (cerca de Pontevedra) ás 10:30. Nada maís chegar baixamos dos buses e camiñamos ata unha explanada para presentarnos e facer catro grupos. Durante a mañá os catro grupos fomos rotando por catro actividades moi chulas:

- fixemos galletas coas nosas propias mans que levaban, entre outras cousas, mel;

- coa cera das abellas feita unha lámina puidemos facer velas envolvendo un fío coa cera ata conseguir un cilindro;

- contáronnos como eran e como vivían as abellas nunha exposición moi chula que había alí;

- puxéronnos os traxes de apicultores e puidemos entrar á zona onde estaban os panais e as abellas e ver todo diante dos nosos ollos.

Despois de tantas cousas paramos para comer, fixemos algúns xogos e cancións e xa tocou a hora de subir de novo aos buses para marchar de volta.

Foi un día xenial!!!