Martes Decembro 20, 2016
Comezo:20/12/2016 09:00
Final:20/12/2016 14:00

O último día de clase antes das vacacións de nadal facemos un día especial, unha festa!!!

Xogamos, preparamos unha merenda xenial que traen as familias, saímos ao patio... Pero o que máis agardamos é a chegada dos Reis Magos. Van pasando por cada colexio para visitarnos a todas as nenas e nenos do CRA. Alí, na clase, cando chegan saudámolos cunha canción e despois e entregámoslles as nosas cartas co que lles pedimos de agasallos. Como nos portamos moi ben regálannos lambetadas e deixan algúns agasallos en cada clase!!!

Luns Xaneiro 09, 2017
Comezo:09/01/2017 00:00

O concurso fotográfico “Deporte en familia…” está aberto á participación das alumnas e alumnos matriculados no CRA María Zambrano de O Rosal, permitíndose a colaboración dalgún familiar ou adulto na realización desta fotografía.
Cada participante pode mandar ata dúas fotografías orixinais e inéditas, realizadas con técnica libre e aparecendo, en calquera caso, na fotografía.

Establécense tres categorías diferentes: á fotografía máis orixinal, á máis artística e á máis divertida.
O tema do concurso é a imaxe dunha alumna ou alumno deste CRA facendo algún tipo de deporte e acompañado por un ou máis familiares (pode ser tanto exterior coma interior).

O prazo de admisión de traballos comeza o 9 de xaneiro de 2017 e remata o 3 de febreiro de 2017. A decisión sobre as fotografías gañadoras ten como prazo máximo o 17 de febreiro de 2017. O anuncio público e entrega de premios é o día 23 de febreiro do 2017, como parte das actividades do día da Festa de Entroido do CRA María Zambrano.

Martes Xaneiro 10, 2017

Mércores Xaneiro 11, 2017

Xoves Xaneiro 12, 2017

Venres Xaneiro 13, 2017

Sábado Xaneiro 14, 2017

Domingo Xaneiro 15, 2017

Luns Xaneiro 16, 2017

Martes Xaneiro 17, 2017

Comezo:17/01/2017 17:00
Final:17/01/2017 18:30

O fenómeno da transexualidade infantil é unha realidade que existe dende sempre, pero hai ben pouco que se está a visibilizar na nosa sociedade. Inda queda moito camiño por percorrer para aceptar e normalizar esta realidade. No CRA comezamos este camiño coma claustro de mestras e mestres asistindo a unha charla sobre esta temática no propio CRA.

Sara Silva Uris tivo a amabilidade de ofrecerse a achegarnos de xeito desinteresado unha visión xeral e condensada desta realidade tan complexa. O dominio deste tema débese ao estudo académico e de campo realizado por ela para a confeción do seu proxecto de fin de carreira, que tratou este tema, e que nos achegou nesta charla.

Preme aquí para consultar a documentación creada pola poñente Sara Silva Uris sobre este tema.

Grazas a Sara por dedicarnos este tempo e iluminarnos sobre a realidade das nenas e nenos trans*.

Mércores Xaneiro 18, 2017

Xoves Xaneiro 19, 2017