« Week of Decembro 5, 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

No CRA organizouse unha iniciativa solidaria en colaboración coa ONG “Save the Children”. Trátase de varias carreiras solidarias no propio colexio nas que participaron nenas e nenos, familias e mestras e mestres.

A verdade é que a iniciativa tivo unha gran acollida. Fomentouse nas nenas e nenos a realización de actividades físicas divertíndose e, ademais, colaboraron cunha iniciativa solidaria. Cada participante recibiu un dorsal co seu número e, ao rematar, un diploma agradecendo a participación e colaboración.

Gracias á xenerosidade de todas e todos deuse recaudado un total de 660 euros, que irán dirixidos a nenas e nenos que viven en Etiopía e carecen de subministros adecuados de auga, alimentos e materiais escolares.

Comezo:07/12/2016 09:00
Final:07/12/2016 14:00

As nenas e nenos de primaria da escola de Fornelos fomos ata Tabagón ao obradoiro de galletas Rosabeles. Alí Lucía e Banesa mostráronnos como se fan estes doces e ata puidemos practicar un pouco pola nosa conta e facer as nosas propias galletas.

Foi xenial!!!