Mércores Xuño 22, 2016
Comezo:22/06/2016 09:00
Final:22/06/2016 14:00

Fomos chegando arredor das 10. Ás 10 e cuarto comezaron a súa actuación dúas magas, Leo e Cris. Sacaron un roedor dun papel que ardía, fixeron que un cabalo branco pintado nunha tea se convertira en negro, que unha nena sacara auga do seu cóbado… e moitos trucos máis. Sacaron a Valeria e Martín.

Despois xuntámonos por escolas e xogamos ao circuíto, no que había que reptar, correr, saltar, andar ás voltas e coller un globo e metelo nun contedor. Tamén xogamos ao paracaídas, ao pano, a xogos de auga, por relevos, nos que había que enchoupar unha esponxa e baleirala nunha botella. Ata xogamos a xogos de balón montamos nos inchables.

Cando rematamos comemos o que trouxeron as familias e fomos marchando, logo de despedirnos.

Ata o próximo curso!!!

Martes Xuño 28, 2016
Comezo:28/06/2016 09:00
Final:28/06/2016 14:00

Agora que xa rematamos este curso un ano máis aquí temos a nosa revista do Bufo Fich, a sétima edición xa. Nela amosamos todo o que fixemos ao longo destes meses de curso. Participamos en moitas actividades e traballamos un montón! Velaquí poderedes ver algúns deses momentos!

Preme aquí para descargala en formato "pdf".

Moi bo verán a todas e todos!!!