« Week of Xuño 6, 2016 »
Comezo:07/06/2016 09:00

Saímos en autobús ás 9 e media. Xa estaban as nenas e nenos das escolas de Marzán e Novás. Logo montaron da escola de Pías. De profes ían Marcos, Manolo, Guillermo e Moncho. Chegamos á Residencia de tempo libre de Panxón. Recibíronos e repartíronos polas habitacións: Sheila, Leire e Lucía nunha, Valeria e Sabela, Aarón e Antía, David Martínez e Martín, Iago e Nicolás, Borja e Pablo, Sara e David Castro. As habitacións estaban comunicadas por unha porta e tiñan armarios. Nalgunhas tamén terrazas. Colocamos as cousas e preparámonos para ir á praia, botamos crema, puxémonos os traxes de baño, collemos as toallas…Baixamos e alí apareceu Alberto, o profe de música.

Comezo:07/06/2016 09:00
Final:08/06/2016 14:00