ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (clique para ver)

BLOG DE ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES

ATENCIÓN AO PÚBLICO SÓ CON CITA PREVIA NO TELÉFONO 881 960028

TRANSPORTE ESCOLAR: SOLICITUDE NOVA PARADA OU CAMBIO LOCALIZACIÓN PARADA EXISTENTE

A Consellería de Mobilidade aínda non publicou as instrucións de transporte escolar para o vindeiro curso. De todos os xeitos, a fin de axilizar os trámites pertinentes, as familias que desexen solicitar nova parada ou cambio de localización dunha parada existente poden cumprimentar o impreso que se achega adxunto, que tamén está á súa disposición na secretaría do centro.

Ficheiros adxuntos:

PREMIO NO CONCURSO "ESCOLA SEN ARMARIOS, LIBRE DE LGTBfobia"

Onte recibimos a visita da Asociación ARELAS (Asociacion de Familias de Menores e Mocidade Trans de Galicia) para a entrega do premio "ESCOLA SEN ARMARIOS, LIBRE DE LGTBfobia", enmarcado na conmemoración do 17 de maio, día internacional contra a  LGTBfobia.

O noso centro resultou ser o máis votado polo traballo realizado ao longo deste curso en materia de diversidade afectivo-sexual.

MENÚ XUÑO

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

A xornada de portas abertas para o alumnado de 4º de Educación Infantil e as súas familias será o vindeiro 18 de xuño de 11:30 a 12:00 horas.

LISTADO DE RUTAS E PARADAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

No arquivo anexo poden consultas as rutas e paradas do servizo de transporte escolar do noso centro.

MENÚ MAIO