COMEDOR ESCOLAR: ENTREGA IMPRESOS DE AUTODECLARACIÓN E APERTURA PRAZO COLABORADOR@S PARA O VINDEIRO CURSO

Seguindo instruccións da Consellería de Educación, os adultos que exerzan a patria potestade, a tutela ou o acollemento familiar dos alumnos autodeclararán as circunstancias de carácter persoal e de renda neta per cápita familiar correspondente ao exercicio fiscal 2014, anterior ao ano actual, e, conseguintemente, determinarán a contía do prezo público que lles corresponde abonar, de acordo cos tramos que aparecen no documento.

O documento de autodeclaración deberán entregalo cuberto en todos os seus apartados e debidamente asinado na secretaría do centro:

SECUNDARIA : NO MOMENTO DE FORMALIZAR A MATRÍCULA.

INFANTIL E PRIMARIA: DO 6 Ó 10 DE XULLO

O documento será enviado ás familias a vindeira semana.

ANUNCIÁMOSLLES tamén a apertura do prazo para COLABORADORES de comedor para o vindeiro curso. (VER ARQUIVO ADXUNTO)

COLABORADORESCOMEDOR1516prazosolicitude.pdf206.11 KB