SESIÓN 8 QUÉROTE +. ACONCEPCIÓN E CONCEPCIÓN.

O pasado día 3 de xuño o alumnado de 3º da ESO participou na penúltima sesión do programa Quérote +, referida a aconcepción e concepción. Para empezar o alumnado relfexionou e escribiu un listado de prácticas eróticas que non implican a posibilidade de embarazo. A continuación compartíronse con todo o grupo-clase elaborando un listado na pizarra no cal apareceron prácticas conceptivas e aconceptivas.

Esta dinámica serviu para afondar nas dúas seguintes temáticas a abordar co alumnado:

-As ETS (enfermidades de transmisión sexual)

-Os métodos anticonceptivos.

Coa finalidade de que fora o propio alumnado o que afondara nestes dous aspectos, formamos grupos de traballo de 3 ou 4 alumnos que buscaran información de ambos temas na Internet.

Finalmente, elaboraron un pequeno traballo resumo coa información obtida que reflexaron en dous pósteres.