acadar a excelencia
A máquina do tempo.
A MÁQUINA DO TEMPO
XOGOS SOBRE O TEMPO
Non hai mellor forma que aprender xogando!
Os nenos e nenas de 1º e 2º sábeno moi ben e por iso traballaron o tempo cos seguintes xogos.
Reto matemático.
Propoñemos tres niveis de xogo.
O primeiro nivel é para os nenos e nenas de 4º de Infantil, o segundo nivel para os alumnos e alumnas de 5º de Infantil e o terceiro nivel para o alumnado de 6º de Infantil. Recomendamos que independentemente da idade ou nivel comezar polo nivel 1.
Para acceder ao xogo só tedes que clicar nos números (1-30)
A pensar, xogar e divertirse!
Xogamos?
Damos un pasiño máis. Os "expertos" aprenderon a manexar o Ipads, e agora toca a quenda de ser os "mestres" dos seus compañeiros/as, terán que explicar todo o aprendido, manterse nun segundo plano (para nenos e nenas tan pequenos/as é un reto).
Os xogos son moi atractivos e os nenos e nenas de Infantil B están encantados!
Lóxica matemática.
Iniciamos o curso coa liña da mellora de coñecementos para acadar a excelencia dentro do ContratoPrograma, co obxectivo de afianzar as destrezas lóxica matemática do noso alumnado con ferramentas tecnóxicas como os Ipads e diferentes xogos na rede. Nun primeiro momento, será un grupo reducido de nenos/as que adoptarán o rol de "experto". Unha vez que sexan hábiles no uso desta ferramenta pasarán a ser os "mestres" outro compañeiro/a da clase e terán que trasmitir todo o aprendido.
Ipad xiratorio.
Enviado por bggon o Lun, 15/04/2019 - 16:08Os Ipads para a lectoescritura.
Os alumnos e alumnas de 6º de Educación Infantil seguen a súa andaina cos Ipads e o programa de lectroescritura. Están moi interesados, involucrados, participantes...coas sesións.
Osmos: masterpiece.
Os alumnos e alumnas expertos ensinan aos seus compañeiros e compañeiras como se debuxa no programa de Osmos, poder elixir os debuxos na galeria, volver das categorías...
OSMOS: Masterpiece.
Os nenos e nenas expertos esta semana estiveron practicando co xogo de Osmos Masterpiece que consiste en debuxar seguindo un modelo na pantalla do Ipad, en palabras dos propios nenos e nenas "era moi difícil".