Axudas e fondo de libros

Vales para adquisición de material e libros de texto

Están a disposición das familias os vales de material e compra de libros de texto. As familias que teñan dereito a eles poden recollelos en administración, de 9:00 a 14:00, desde hoxe ata o 23 de xullo. Os vales que non sexan recollidos nesas datas serán entregados en setembro.

Fondo de libros

Está publicada a lista provisional da adxudicación de libros de texto, pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro, na aplicación fondo libros https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ou no teléfono 881880536. O prazo de reclamacións é ata o día 12 de setembro, inclusive.

Publicación censo familias

Bo día,

A efectos da votación sobre a xornada continuada, está péndurado desde hoxe, no cortizo interior do centro o censo de familias con dereito a voto, por se for do voso interese.

Listaxes admisión 2024/2025

As listaxes definitivas de admisión de alumnado no noso centro para o curso 2024/2025 xa están publicadas. Pódense consultar mediante a web de admisión alumnado, identificándose con certificado dixital ou chave 365, ou presencialmente no cortizo interior do centro.