UNHA AVENTURA SOSTIBLE: GREEN DIVING E O SEU IMPACTO POSITIVO NA FP

Este pasado xoves día 15 de febreiro, houbo unha charla para presentar o proxecto Green Diving na biblioteca do CIFP Coroso, evento no cal particparon varios invitados.

Esta charla está englobada no Plan de acción para escolas marítimas de FP máis ecolóxicas. Co-deseñar un plan de acción para escolas marítimas de FP máis verdes para a promoción de medidas, pasos, iniciativas e cambios que permitan a adaptación das institucións ante os cambios e novos desafíos ambientais. Os alumnos da Escola Oficial Marítimo Pesqueira de Ribeira foron os destinatarios de esta charla de difusión do proxecto.

Tratando a concienciación medioambiental en:

• Sensibilización microplásticos.
  • Procesos de cambio de aceite de cola foraborda.
  • Impacto dos materiais de construción en embarcacións.

Ver noticia na TV Canal Barbanza

Ver cartaz co programa da charla no CIFP Coroso.