CONCURSO PILABOT

PILABOT é un concurso organizado pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivena, en colaboración cos Sistemas Colectivos de Responsabilidade Ampliada do Produtor de pilas e acumuladores autorizados na Comunidade Autónoma de Galicia, ECOPILAS, ERP E ECOLEC, en centros educativos de educación primaria e seundaria de Galicia para fomentar a recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles entre o alumnado e a súa familia.

Alumnado, familias e mestras estivemos recollendo pilas nas casas para participar neste concurso e conseguimos encher dous colectores e medio de pilas, o martes 5 de febreiro viñeron recollelos, e sabedes canto recolectamos? Pois un total de 235,950 kg!! Xa son quilos!!

Hai dous premios, un ao cole que máis quilos de pilas recolla en total e outro ao cole que máis quilos de pilas por neno recolla. Gañaremos algún? Manterémosvos informados

A comezos de marzo saiu a resolución do concurso e, lamentamos comunicar que non fomos o centro gañador, que lle imos facer. Non puido ser desta vez, pero estamos contentos igualmente, todos xuntos contribuimos a diminuir a contaminación que habería se todas as pilas que nos recollemos foran tiradas ao lixo das casas.

O ano que ven volveremos a intentalo!