15 ANOS SENDO UN CENTRO PLAMBE

Fai 15 anos que a Consellería de Educación quixo darlle un pulo ás bibliotecas escolares con este programa a través do cal se aportaron moitas ideas, moita literatura, e porque non decilo, tamén unha inestimable aportación económica que as fixo bibliotecas de referencia en todo o Estado. Moito se fala con orgullo das BIBLIOTECAS ESCOLARES DE GALICIA pero detrás de todas elas hai persoas, mestres, que máis alá dos seus traballos nas aulas ordinarias, apostan e traballan en prol da lectura e das bibliotecas creativas como centros de aprendizaxe para achegarlles aos nenos e nenas recursos e espazos variados, actuais e de difícil xeneralización (e polo tanto inclusivos). Fai un tempo preguntáronnos cales era os libros máis lidos da nosa biblio, foi moi difícil escoller so dous, pero aí os tedes. Somos un puntiño no mapa, mirade, mirade a ver se nos atopades...

Para ir ao mapa de centros e os seus libros máis lidos picade AQUÍ.

Para ir á listas dos libros que tiveron máis presenza nas bibliotecas escritos en galego picade AQUÍ.

Faivos mercar novas lecturas para este verán? Quedache sen libros? Visita os enlaces e elixe o teu estilo! Xa liches algún deles e quedouche marcado ou marcada por algunha razón? Cóntanolo no mail da biblio, estamos desexando escoitarte... bibliosbardoscarral@gmail.com