AVISO IMPORTANTE: RESTABLECEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN. PARA O CURSO 20/21

Resolución do 5 de maio de 2020 (DOG 6/5/20
), da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza,

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES_____________________
Dende o 11 ao 18 de maio, ambos incluídos.

XEITOS DE PROCEDER PARA PRESENTAR SOLICITUDE____________

-Presentando a solicitude a través da aplicación informática "AdmisionAlumnado"

Manual para as familias

-Presentando a solicitude presencialmente no centro:

• O horario do centro para a presentación de solicitudes será de 10:00h a 13:00h e deberá pedir cita previa no teléfono 982870939.
  • Terá que vir un só adulto e aconséllase traer o impreso xa cuberto (poderá aclarar as dúbidas previamente por teléfono), e recórdase a importancia de respectar as recomendacións hixiénicas e de distanciamento social tal e como está estipulado.

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR_________________________________

• Anexo II asinado polo solicitante (pai/nai /representante legal). No caso de separación ou divorcio necesitarase a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles.
  • Fotocopia do DNI da/o alumna/o ou do libro de familia.
  • Fotocopia do DNI do solicitante, e cando non se autorice a verificación de datos, tamén os dos membros computables da unidade familiar.
  • No caso de alumnado con NEAE, documentación acreditativa da circunstancias que fundamentan esta petición.
  • En caso de separación ou divorcio dos proxenitores, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.
  • Certificado de empadroamento actualizado.
  • A documentación xustificativa de calquera circunstancia que se queira facer constar na baremación.