INFORMACIÓN DE INTERESE ÁS FAMILIAS CON RESPECTO DO FUNCIONAMENTO DO CENTRO MENTRES DURE O PERÍODO DE CONFINAMENTO

Queridas familias,

Entendemos que sodes coñecedoras das medidas provisionais e, que en términos xeráis, se están a tomar con respecto do ámbito educativo. Igualmente e querendo completar a información que podades ter e, de paso, resolver posibles dúbidas, aquí vos deixamos información máis concreta:

• Período de suspensión de actividade lectiva no centro:

-O Centro suspende a actividade lectiva e presencial con alumnado mentres non teña unha instrución que o indique, dende o luns 16.

• Material de traballo para o alumnado:

-Infantil e Primaria (agás 5º e 6º):

A partir do luns 16 de marzo, cada titor ou titora se poñerá en contacto con vós, se non o fixo xa, principalmente por medio do AbalarMóbil e o Espazo Abalar, para indicarvos aquel material e actividades axeitadas para este período de tempo en que o alumnado non asiste ao centro. Asimesmo, o resto do profesorado tamén incluirá o seu material do mesmo xeito.

-Primaria 5º e 6º:

A partir do luns  16 de marzo, todo o persoal que imparte clase nos grupos de 5º e 6º xestionará as actividades e material a través da Plataforma EVA, xa coñecida polo alumnado destes niveis.

• Contacto co centro:

Posto que se suspenden todas actividades e plazos a nivel administrativo mentres se manteña esta situación, a comunicación das familias coas titoras e titores, así como co resto do profesorado, será polos medios que estes xa indicaran (mensaxería do AbalarMóbil, Espazo Abalar) e co Equipo Directivo do centro será a través da dirección de email: ceip.santarita@edu.xunta.es, ou nos teléfonos: 982870939 ou o 618585049