Educación primaria

Nós tamén creamos

"Nós tamén creamos" é un concurso de curtametraxes de animación en galego convocado pola Consellería en colaboración CRTVG e dirixido a centros educativos, onde os docentes e o alumnado teñen que crear unha curta de animación coa técnica de stop-motion e un máximo de cinco minutos de duración.

Visualiza os traballos elaborados polo alumnado de segundo curso de educación primaria clicando sobre as imaxes:

Encontro de compañías Lóva de Galicia

O venres 31 de maio, o alumnado de 6º curso asistirá ao Encontro de compañías Lova de Galicia, que terá lugar na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela.

Clica sobre a imaxe para consultar o programa de actividades.

E ti, que pensas da igualdade?

O alumnado de 5º recibe o primeiro  premio no concurso escolar "E ti, que pensas da igualdade?", organizado pola Deputación de Pontevedra.

Noraboa!

Clica sobre a imaxe para ver o seu traballo.

Día de Rosalía de Castro

O 23 de febreiro celebramos o día de Rosalía de Castro. No centro leváronse a cabo distintas actividades. Unha delas, facer un video con todo o alumnado recitando poemas de Rosalía. Esperamos que vos guste.

Clica sobre a imaxe para visualizar o video:

20 de novembro: Día do pixama

MERENDAS RESIDUOS CERO

Concurso: diseña un logo

Diseña un logo para conmemorar o 50 Aniversario do noso colexio.

Que é un logo?

Un logotipo é un símbolo composto por elementos gráficos, texto e imaxen que serve como la identificación visual dunha organización, neste caso, un colexio.

O logotipo debe representar a nosa actividade, a identidade e os valores, por medio de cores, formas e textos.

BASES DO CONCURSO:

PARTICIPANTES: Alumnado do colexio.

DATA DE ENTREGA: Ata o 18 de abril. O traballo será entregado ao profesorado titor que corresponda.

Cada autor poderá presentar un único traballo en tamaña DIN4 utilizando a técnica que prefira.

PREMIO SORPRESA PARA OS GAÑADORES.

ANÍMATE E PARTICIPA!

Nadarín

Videoconto realizado polo alumnado de Segundo curso de Educación Primaria.

¿QUÉ PEDIRÍAS SI TUVIERAS TRES DESEOS?

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/2023

Listaxe de libros de texto para o curso 2022 / 2023

*As listas provisionais poden consultarse xa no taboleiro de anuncios do centro

libros