Normalización Lingüística

LETRAS GALEGAS 2013

O BLOG DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

O Día 17 da maio celébrase o Día das Letras Galegas, adicado este ano a Roberto Vidal Bolaño.

Como os nenos e nenas de 3º ciclo se van de excursión o día 13 adiantamos a celebración no cole ao día 10 de maio.

Fixemos un festival no que cada un dos cursos fixo a sua aportación con cancións, poesías, teatro....

Imos ir pendurando neste apartado algunhas das actuacións e traballos feitos para este día.

MÚSICA (E.Infantil): O galo canta (preme nas imaxes para velas)

TEATRO (1º): Brancaneves e os 8 roqueiros

MÚSICA (2º): Agora tócache a ti

POESÍA (3º): Adios ríos, adios fontes

TEATRO (4º): Xáxara

TEATRO (5º): Good night, mon amí

MÚSICA (6º): Comeríate con pan e manteiga

LETRAS GALEGAS 2012

VALENTÍN PAZ ANDRADE (Unidade didáctica)

O LIBRO VIAXEIRO (Curso 2008/09)

O presente curso editamos o libro viaxeiro, tal e como tiñamos previsto no proxecto inicial de normalización lingüística. O libro titúlase "Arañas de Ferrolterra"  e na sua elaboración participaron alumnos-as dende E.I. a E.P. Eles mesmos elaboraron os textos e os debuxos durante os meses de docencia resultando unha experiencia moi interesante.

Logo de facer copias para todas as aulas e mais para a Biblioteca do Centro, o alumnado poderá levalo en préstamo para ensinárllelo á sua familia.

Tamén o podedes ver e escoitar, en formato dixital, no seguinte vídeo

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2009

O Seminario Permanente de Formación do Profesorado do CEIP Galán, en Arteixo, elaborou un estupendo traballo arredor da figura de Ramón Piñeiro López, no que podemos atopar tanto actividades para imprimir como outras en liña.

Premede na imaxe do autor homenaxeado e poderedes acceder a estas actividades e a moita mais información sobre a sua vida e obra

Tamén podemos ver material e información sobre Ramón Piñeiro na web da Secretaría Xeral de Política Lingüística (Carteis, Videos, Presentacións .....)  PREME AQUÍ

NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

DICCIONARIO NORMATIVO INTERACTIVO

Indo Edicións presenta o primeiro dicionario normativo (www.digalego.com). Incorpora as etimoloxías e equivalencias en lingua portuguesa, castelá e inglesa, insire tamén sinónimos, antónimos, variantes, novas traducións e préstamos, ademais doutras diversas seccións que o converten no diccionario máis completo na actualidade na rede. Asemade, a nova versión, o internauta tamén poderá buscar partindo de entradas en portugués, castelán ou inglés picando debaixo do idioma correspondente. Esta nova e moderna ferramenta lingüística de Ir Indo Edicións incorpora a tecnoloxía wap para poder acceder dende o móbil a través do enlace wap.digalego.com. Como todo é mellorable agradecemos achegas e suxestións.

Preme na imaxe