4º de visita a Domus

museo domus

O alumnado de 4º de EP visitaron a Domus. Ao chegar á Domus, os estudantes foron recibidos por guías especializados que os acompañaron nun fascinante percorrido polas distintas exposicións. Desde a exposición permanente sobre o corpo humano ata as mostras temporais, os alumnos puidéronse achegar á anatomía humana de maneira didáctica e interactiva.

Durante a visita, os estudantes tiveron a oportunidade de participar en actividades interactivas que lles permitiron explorar os órganos do corpo humano, entender o funcionamento do sistema circulatorio, descubrir os segredos do cerebro e moito máis. As experiencias prácticas e os experimentos científicos axudáronlles a comprender a complexidade do noso corpo dunha maneira divertida.

Ao rematar a visita, os estudantes reflexionaron sobre a importancia de coidar e respectar o noso corpo, así como a necesidade de adoptar hábitos saudables para manter unha boa saúde física e mental. Esta experiencia deixou neles unha impresión duradeira e unha maior comprensión sobre a importancia do corpo humano na nosa vida cotiá.