3º e 6º visitan o Castro de Elviña

Os alumnos de 3º e 6º dembarcaron nunha emocionante excursión ao Castro de Elviña. Cada curso foi en días diferentes e foron días cheos de aventuras e descubrimentos, mergulláronse na historia e na arqueoloxía da nosa rexión, explorando este antigo asentamento que nos conecta co pasado.

A chegada ao Castro de Elviña encheu aos estudantes de entusiasmo e curiosidade. Guiados por expertos, comezaron a súa viaxe polas terrazas e recintos deste lugar histórico.Exploraron cada recuncho, absorvendo a rica historia que o envolve. Desde a croa ou acrópolis ata as terrazas dispostas ao seu redor, cada parte do castro revelaba segredos e misterios que os estudantes estaban ansiosos por descubrir.

Durante a visita, os alumnos tiveron a oportunidade de aprender sobre a vida nas antigas comunidades que habitaron o castro. Desde a súa situación estratéxica ata a súa arquitectura monumental, cada aspecto do Castro de Elviña contaba unha parte da súa historia. Os estudantes marabilláronse cos descubrimentos arqueolóxicos e adquiriron unha comprensión máis profunda da nosa cultura e patrimonio.