1º EP Visita o Porto da Coruña

Os alumnos e alumnas de 1º de EP tiveron a oportunidade de realizar unha enriquecedora visita ao Porto da Coruña. Esta actividade, gratuíta e organizada previa reserva, está guiada por persoal especializado e dirixida a escolares de diferentes niveis educativos. A visita, que se realizou en horario de mañá, tivo unha duración de 90 minutos e foi unha experiencia educativa moi proveitosa para os nosos estudantes.

Un dos momentos máis emocionantes da visita foi a parada nas instalacións da lonxa. Os alumnos baixaron do autobús e, acompañados polo persoal da lonxa e o monitor do programa de visitas, realizaron un percorrido a pé polo interior.

A visita continuou cun paseo polos almacéns dos exportadores e as salas de poxa, onde os alumnos puideron ver de preto o proceso de almacenamento e distribución dos produtos do mar. Esta parte da visita resultou especialmente interesante para os nenos e nenas que mostraron gran curiosidade e entusiasmo ao aprender sobre o día a día das operacións portuarias.

Ao longo do percorrido, os alumnos aprenderon conceptos básicos relativos ao funcionamento dun porto, desde a xestión do tráfico marítimo ata a importancia da responsabilidade ambiental. Esta experiencia non só lles proporcionou coñecementos valiosos, senón que tamén lles permitiu desenvolver unha maior conciencia sobre a relevancia do porto na vida económica e social da Coruña.