6º EI visita a Casa Museo de Picasso

casa museo picasso

Os alumnos de 6º de Infantil realizaron unha visita moi especial á Casa Museo de Picasso na Coruña, un espazo dedicado a dar a coñecer a vida, a obra e o entorno do famoso pintor durante a súa etapa coruñesa.

A Casa Museo de Picasso é unha vivenda onde o artista residiu durante a súa infancia. Durante a visita, os nenos e nenas tiveron a oportunidade de explorar as distintas estancias da casa, todas elas decoradas coas obras do pintor. En total, a casa conta con 33 reproducións de obras, das cales 4 pertencen ao pai de Picasso e as restantes son do xoven artista. As obras están integradas na decoración da casa, ofrecendo unha experiencia inmersiva para os pequenos visitantes.

Os nenos e nenas puideron admirar unha variedade de obras de arte distribuídas polas diferentes estancias da casa, excepto nos dormitorios. A colección inclúe óleos sobre lenzo, óleos sobre madeira, debuxos a lapis e a pluma, tintas, carboncillos e acuarelas. Esta diversidade permitiu aos pequenos estudantes coñecer as diferentes técnicas que Picasso experimentou dende moi novo.

O obxectivo da visita foi achegar aos alumnos á figura de Picasso, permitindo que coñezan non só a súa obra, senón tamén o entorno no que creceu e se formou como artista. A través desta experiencia, os nenos e nenas aprenderon sobre a importancia da creatividade e da expresión artística, desenvolvendo ao mesmo tempo o seu interese pola arte e a cultura.

Esta visita á Casa Museo de Picasso foi unha oportunidade única para os nosos pequenos estudantes, que gozaron dunha xornada chea de aprendizaxes e descubrimentos nun lugar cargado de historia e arte.