Visita de 1º Xardíns de Méndez Núñez

desfrutaron dunha enriquecedora excursión urbana polos emblemáticos Xardíns de Méndez Núñez en A Coruña. Esta saída permitiulles descubrir a historia, a fauna e a flora deste espazo verde, un dos pulmóns da nosa cidade.

Unha vez nos xardíns, os estudantes foron guiados por monitores especializados que lles ofreceron explicacións detalladas sobre distintos puntos de interese. Durante o percorrido, os alumnos tiveron a oportunidade de:

Coñecer a Historia dos Xardíns: Aprenderon sobre a orixe dos Xardíns de Méndez Núñez, creados a mediados do século XIX, e a súa evolución ao longo do tempo.

Observación de Árbores e Plantas: Identificaron diversas especies de árbores e plantas, incluíndo exemplares centenarios, e aprenderon sobre a súa importancia ecolóxica e ornamental.

Fauna Urbana: Observaron a fauna que habita nos xardíns, como paxaros e pequenos mamíferos, comprendendo a importancia destes espazos como refuxio para a vida silvestre urbana.

Reflexións final Ao final da ruta, os alumnos reflexionaron sobre a importancia de preservar os espazos verdes urbanos e valoraron a beleza e a tranquilidade que ofrecen os Xardíns de Méndez Núñez. Esta saída serviu para reforzar o seu coñecemento sobre a biodiversidade e a historia local, ao tempo que fomentou o respecto polo medio ambiente.

A excursión polos Xardíns de Méndez Núñez foi unha actividade educativa e divertida que permitiu aos estudantes conectar coa natureza e a historia de A Coruña nun entorno urbano.