Visita de 3º e 6º Embalse de Cecebre e río Mero

Os alumnos e alumnas de 3º e 6º realizaron unha emocionante excursión pola Ruta da Auga, percorrendo o río Mero desde o embalse de Cecebre. Esta saída educativa permitiulles descubrir a orixe da auga que consumimos e observar a rica fauna e flora da zona.

Antes de partir cara ao río Mero, o alumnado, uns días antes, asistiron a unha sesión introductoria no centro escolar. Durante esta sesión, realizaron presentacións e xogos didácticos para familiarizarse coa importancia do embalse de Cecebre, o ciclo da auga e a fauna e flora que ían atopar na excursión. Esta preparación axudou aos estudantes a comprender mellor a relevancia da súa saída e o que ían observar.

Unha vez no río Mero, os estudantes tiveron a oportunidade de coñecer de preto a importancia do embalse de Cecebre, principal fonte de abastecemento de auga para a nosa comunidade. Os monitores explicaron detalladamente o ciclo da auga e o proceso polo cal esta chega ás nosas casas, subliñando a relevancia da súa conservación.

Acompañados por guías especializados, os alumnos participaron en diversas actividades educativas, incluíndo:

- Observación de Árbores: Identificaron diferentes especies de árbores autóctonas, aprendendo sobre as súas características e a súa importancia ecolóxica.

- Coñecemento da Orixe da Auga: A través de explicacións didácticas, comprenderon o ciclo da auga e a importancia do embalse de Cecebre no abastecemento da cidade.

- Observación de Fauna e Flora: Guiados polos monitores, observaron a diversidade de animais e plantas da zona, recoñecendo a riqueza ecolóxica do entorno.

Ao final da excursión, os alumnos compartiron as súas reflexións, destacando a importancia de coidar os recursos naturais e valorar a auga que consumimos. Esta experiencia non só foi educativa, senón que tamén fomentou un maior respecto e conciencia ambiental entre os estudantes.

A Ruta da Auga polo río Mero resultou ser unha actividade enriquecedora e inesquecible, combinando aprendizaxe, natureza e diversión nunha xornada que todos lembrarán con agarimo.