4º Visita a Casa Museo de Mª Pita

interior casa museo maria pita

O pasado mércores, os alumnos de 4ºA e 4ºB, visitaron a Casa Museo de María Pita en A Coruña. Este espazo histórico-cultural permitiu aos estudantes vivenciar e recrear o feito histórico da Batalla de María Pita de 1589. Durante a visita, os alumnos descubriron a vida de María Pita e a súa importancia na defensa da cidade.

Guiados pola guía exploraron as distintas salas do museo, participando en actividades interactivas e talleres de recreación histórica que lles permitiron entender mellor o contexto da batalla.

Ao final da visita, os alumnos expresaron a súa admiración pola valentía de María Pita e destacaron a importancia de coñecer a historia local. Esta experiencia foi non só educativa, senón tamén inspiradora para todos.

A Casa Museo de María Pita demostrou ser un recurso educativo valioso, ofrecendo unha maneira dinámica e atractiva de aprender historia.