6º participa no itineraio "Prazas con poder"

alumnado de 2º de primaria realizou unha saída pola zona antiga da Coruña para coñecer a orixe e a historia de tres das prazas máis importantes: a Praza da Constitución, a Praza de Azcárraga e a Praza de María Pita.

Durante a visita, tiveron a oportunidade de explorar a riqueza histórica e cultural destas prazas, coñecendo anécdotas e feitos relevantes que marcaron a historia da cidade. Ademais, o alumnado visitou o interior do Palacio de Capitanía Xeral, un edificio emblemático que alberga numerosas historias e segredos da cidade. No seu percorrido, puideron admirar a arquitectura e o patrimonio do edificio, así como aprender sobre as funcións e a importancia histórica desta institución. Para completar a visita, entraron no salón de plenos do Concello, onde tiveron a oportunidade de comprender mellor o funcionamento da administración local e a importancia da participación cidadá nas decisións municipais.

Foi unha visita moi enriquecedora, chea de aprendizaxes e descubrimentos, que permitiu ao alumnado coñecer máis profundamente a súa cidade e as súas raíces.