DÍA DA PAZ

Para comezar a celebración do Dia da Paz, o alumnado de 5º curso compartiu con todas as aulas do cole a representación de "A bomba e xeneral", unha clara chamada pacifista en contra das guerras.

Como acto central, todo o alumnado e profesorado do colexio construídos unha enorme paz cos nosos corpos e alumeado polas luces do faro do noso Ría para acabar compartindo apertas e bicos seguindo a música de "O xogo da carrasquiña".

Finalmente, como actividade de maior carga emotiva, o alumnado de 5º e 6º cursos tiveron a oportunidade de coñecer de primeira man as consecuencias que conleva as guerras. To isto grazas a información aportada por Ruslana Myzenko, estudante ucraína acollida por parte dunha familia do colexio á que quixemos transmitir a nosa solidariedade e a nosa aposta pola PAZ.