DEBUXOS E CONTOS DE MEDO - 2016

Durante as últimas semanas de outubro, con motivo do Samaín, o alumnado de Educación Infantil e Primaria do noso cole deu renda solta á súa creatividade elaborando uns aterradores contos e debuxos baseados na figura do lobishome. Non foi doado escoller os gañadores e gañadoras das diferentes categorías, mais xa podemos desfrutar das súas creacións (xunto coas do resto de participantes) na exposición situada no corredor da planta baixa.

Non deixedes de visitala! (Tamén podedes ver as fotos na galería, premendo na imaxe superior.)

E non vos preocupedes se non vos da tempo, xa que proximamente os relatos seleccionados estarán dispoñibles na biblioteca para lelos con máis tranquilidade.