RETOS DE E.F PARA PRIMARIA

Bos días a todos e a todas!!!

Esta semana tedes que desenvolver unha serie de tarefas ou retos. Están nos archivos adxuntos, e que cada un/unha escolla o do seu grupo. Están en formato pdf, podedes imprimilos ou facelos en folios/libreta/caderno para completar os datos de cada unha das actividades propostas. Algunhas actividades xa se fixeron nas sesións de E.F, e polo tanto tedes que buscar na vosa memoria e as que ainda non puidemos facelas tedes que desenvolver a vosa imaxinación e creatividade, xunto coas vosas familias seguro que non ides a ter ningún tipo de problema.

14 RETOS

Bos días familias e alumnado, que tal esas vacacións?, imaxino que percorrendo o voso fogar por todos os lados. Moitos ánimos e aguantade como campións. Esta semana vos deixo uns retos para facer na casa, espero que sexan do voso agrado.

Unha aperta fortísima, Paco.

Joga

Baile cowboy