Educación física

HIP HOP

Promovido pola Dirección Xeral de Deportes os alumnos de 5º E.P. tiveron unha achega o Hip Hop que nas vindeiras Olimpiadas de París 2024 pasa a ser deporte olímpico.

Nerea, de Dance Academy de Vigo, fixo unha presentación deste novo deporte e preparou ó alumnado unha coreografía.

Badminton na escola

Neste caso foi a clase de 3º E.P. a que, durante catro sesións, entrena badminton.

Atletismo en pista

O adestradores do Clube Atletismo Beade achegaronse o noso centro para dar a coñecer o traballo que realizan cos cativos da contorna e animar ós alumnos a facer actividade física deportiva.

Nesta ocasión os alumnos que participaron nesta acatividade foron os de 2º E.P.

XIMNASIA ACROBÁTICA

Responsables e entrenadores do clube Flic Flac de Vigo impartiron unha sesión para cada un dos cursos de primaria de esta especialidade deportiva; presentando unha serie de exercicios que causaron moito interés entre o noso alumnado.

Todos os alumnos levaron unha tarxeta de invitación para probar con ximnasia acrobática con Flic Flac en Teis.

Moitas graza por visitarnos!!!!

Xogando co atletismo 2022

O martes 11 de outubro, como unha actividade de Xogade, recibimos a Fito e Pablo entrenadores do Atletismo Beade que titorizaron ós alumnos de terceiro nunha presentación das actividades que desenrolas na escola deportiva do seu clube.

Atletismo Beade convida a todos os que queiran entrenar con eles os mércores e venres a partir das 18:00 h no parque de Castrelos.