MÓVETE MÁIS E ALIMÉNTATE MELLOR

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO (PDC)

Hoxe foi un día especial e moi emotivo para nós, o Día Europeo do Deporte Escolar (#ESSD2019). Coa celebración deste día buscamos incrementar e promover a actividade física saudable  no noso centro. Un ano máis tivemos a oportunidade de escoitar, interactuar e aprender dunha deportista de alto nivel. Este ano contounos a súa experiencia a campioa do mundo en 2019 Teresa Barreira Salgado (profe Tere para moitos de nós). Tere ten moitos títulos, pero só na tempada 2019 acadou os seguintes campionatos:

·         Campioa do Mundo Duatlón (G40-44).

·         Campioa de España Duatlón.

·         Campioa Galega Duatlón Cross.

·         Campioa de Europa Máster 40XC Ultramaratón. Ciclismo BTT.

·         Campioa de España Máster 40XC Ultramaratón. Ciclismo BTT.

·         Campioa de España de Raids Élite. Raids aventura orientación.

·         Campioa Galega de Raids Élite. Raids aventura orientación.

Con Tere inauguramos a nosa milla escolar e todos puidemos correr xunto a ela. Grazas Tere por compartir con todos nós  valores deportivos,  sensacións e emocións. Sen dúbida foi e será sempre un día inolvidable no CEIP Plurilingüe O Ramo.Querémoste profe de élite.

#BeActive #somosactivos #Galiciasaudable