CAMPIONATO PROVINCIAL CAMPO A TRAVÉS

Campionato Provincial de Campo a Través

Le o que nos conta Lúa

O pasado sábado 22 de Febreiro de 2014 tivo lugar no Camping de A Guardia, o Campionato Provincial de Campo a Través.
    Foi unha xornada na que do Ceip Plurilingüe e Abalar Nº2 de Tui, participaban varios alumnos:

• Nuria Romero de 6ºB participou na Categoría Infantil Feminina acadando un explendido posto número 22.

• Martín Sestelo Solla de 3ºC, participou na  Categoría Benxamín Masculina acadando un meritorio octavo posto.

• Polo Club Atletismo Tui-Thermalia, participaban os irmáns Lucía Portela de 5ºB e Telmo Portela de 2ºB.  Lucía proclamouse Campeona Provincial con clara vantaxe sobre a segunda clasificada, isto permite que Lucia estea presente no vindeiro Campionato Galego.

• Polo Club Atletismo Porriño, participaba o alumno de 4ºB Diego Rodríguez, que fixo unha gran carreira.

A nosa noraboa a todos os atletas participantes

Texto.pdf2.73 MB