21 MARZO

DÍA DA POESÍA 2022: POEMAS DUA

Este curso,  para conmemorar o día da POESÍA, e xa que no centro estamos traballando a inclusión e dentro diso estamos introducíndonos en DUA  (Deseño Universal da Aprendizaxe)

Dende o equipo de biblioteca, e en coordinación co D.O por medio da mestra de A.L fixemos a seguinte proposta:

Que escollesen poemas e os convertisen a DUA.

Centrándonos no segundo dos principios  : "Proporcionar múltiples formas de representación" porque non todas as persoas percibimos e comprendemos do mesmo xeito.

Nos cursos máis baixos, pedimos que elaborasen un ou dous poemas por aula ( nos máis pequenos coa axuda dos titores e titoras)  , e nos máis altos, que os elaborasen de xeito autónomo en pequeno grupo.

Parte do alumnado de sexto , ademais de presentar os poemas de xeito textual adxuntou un "CÓDIGO QR" para que tamén se puidesen escoitar, ampliando así a accesibilidade dos mesmos.

Foi unha experiencia interesante e motivadora para o alumnado e tamén serviu para adquirir outras perspectivas á hora de recibir e transmitir  a información, tendo en conta a diversidade.

A escolma poéitca recompilada aparece a continuación en formato PDF, coma arquivos adxuntos.

BO DÍA DA POESÍA.

DÍA DA ÁRBORE, AUGA E POESÍA: OS NOSOS FOTO HAIKUS

A principios de mes, dende o equipo de biblioteca lanzamos a proposta para traballar este 21 de Marzo, día da Poesía e da Árbore, e por proximidade tamén o da auga.

Propuxémoslle ás familias o seguinte:

Agás en ED. Infantil que as fotos quitáronse co alumnado no patio do colexio.  Os demais aportaron as súas fotografías ( grazas ás familias pola súa colaboración)

A segunda parte da actividade desenvolveuse nas aulas, coa axuda das titoras e titores, para dar lugar a uns " FOTO HAIKU" moi orixinais.

Aquí vos quedan as recopilacións, fixemos 2 pequenos vídeos coas imaxes, o primeiro coas creacións do alumnado de ED. Infantil ata 3º de ED. Primaria e o segundo das creacións do alumnado de 4º, 5º e 6º de ED. Primaria.

Dende o equipo de biblioteca queremos agradecer a colaboración e participación das familias e a implicación dos titores e titoras.

Agardamos que vos gusten: