CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

Reserva de praza  para o IES de SAR do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

O formulario de solicitude entregaráselle ao alumnado de sexto, pero pode descargarse no seguinte enlace: ANEXO I (reserva de praza)

Tamén pódese facer a través da aplicación da Consellería de Educación no seguinte enlace: Aplicación admisión - (Instrucións para utilizar a aplicación)

ALUMNADO CON RESERVA DE PRAZA ADMITIDO NO IES DE SAR

A listaxe do alumnado admitido con reserva de praza no IES de Sar está publicada no taboleiro interior do centro.

Tamén se pode consultar na aplicación admisión alumnado coa Chave 365 ou certificado dixital.

Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso,antes do 1 de marzo.

Anuncio do sorteo anual de letras de prioridade no procedemento de admisión de alumnado

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras "W" e "S"; así mesmo, afectan ao segundo apelido as letras "B" e "F"

Resultado do sorteo anual de letras de prioridade no procedemento de admisión 2021/2022

Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

PLAZAS VACANTES PARA CURSO 21-22 PARA O NOSO CENTRO

Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

Presentación de documentación acreditativa de baremo: 10 días  hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo  para  presentar solicitudes de admisión.

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non  admitidas: antes do 25 de abril.

Publicación das listaxes definitivas: antes do 15 de maio.

Formalización de matrícula en educación infantil e primaria20-30 de  xuño.

ORDE 12 DE MARZO DE 2013

ORDE 18 DE DECEMBRO DE 2020