Aliméntate ben

Estimadas familias:

Como xa sabedes no cole estamos levando o programa Aliméntate Ben, un pograma pertencente ao Plan Proxecta  e que busca o fomento de hábitos saudables no alumnado. No noso caso, estamos a participar coas seguintes modalidades:

• Xermoliño
  • Froita na escola
  • Lácteos na escola
  • Fai clic ao teu bocata
  • Ti si que eres un bo peixe

Neste caso, queremos compartir un breve resumo dunha actividade que fixemos por grupos burbulla e que esta relacionada especialmente coa modalidade de Xermoliño (alimentación saudable a través de experiencias positivas e da exposición repetida a unha variedade de sabores, olores e texturas que ofrecen os alimentos) e Froita na escola (coa que estamos a repartir froita no horario lectivo).

Esta actividade consistiu na realización dun breve obradoiro no que os nosos pequenos chefs, por grupos burbulla, representaron dous contos tradicionais mediante pratos saudables nos que a froita era a gran protagonista. Fixeron auténticas obras de arte que, ademais de bonitas, estaban deliciosas!

Presentamos un breve resumo, pero prometemos compartir un vídeo para que non vos perdades detalle destas marabillosas creacións!

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer