Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar 2024/25

NORMATIVA:

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria o curso escolar 2024/25. Procedemento ED330B, ED330G e ED330H)

• Prazo de presentación de solicitudes: de 21 maio a 21 de xuño.
  • Estas axudas están dirixidas ao alumnado que o vindeiro ano escolar curse Educación Primaria ou ESO.
  • Alumnado que na actualidade cursa 6º de Primaria, deberá presentar a solicitude no IES correspondente.
  • Presentarase unha única instancia para todos os fillos e fillas admitidos/matriculados no mesmo centro para o curso 2024/25
  • As solicitudes pódense presentar das seguintes formas:
  • Presencialmente no centro: recollendo o modelo na secretaría do centro ou descargando os "Anexo I e Anexo II" no aplicativo FondoLibros. Unha vez cumprimentados entregaranse no centro adxuntando a documentación que se sinala máis abaixo.
  • A través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia achegando os mesmos anexos e documentación complementaria.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

1. Anexo I e Anexo II asinados por ambos proxenitores.
  2. Copia do libro de familia na que figuren os membros computables da unidade familiar.
  3. Sentenza xudicial e/ou o convenio regulador no que conste a atribución da custodia do/a menor, de ser o caso.
  4. Certificado acreditativo do grao de discapacidade, de ser o caso.

Anexo I e II.pdf3.49 MB
Prazos.png38.67 KB