COMEDOR ESCOLAR E TRANSPORTE 2022/2023

Publicadas no día de hoxe as instruccións (clica AQUÍ para acceder a elas) sobre o desenvolvemento dos comedores escolares durante o curso escolar 2022/2023, ábrese o prazo para:

• Solicitar praza de comedor. O prazo para solicitar praza de comedor abranguerá os días comprendidos entre o 29 de xuño e o 8 de xullo, ambos incluídos. Podedes descargar o impreso de solicitude clicando AQUÍ.
  • Solicitar ser colaborador/a de comedor. O prazo para solicitar a colaboración no comedor estará aberto dende o día 29 de xuño ata o 8 de setembro, a non ser que non se cubran todas as prazas, caso no que quedará aberto até o 22 de decembro. Podedes descargar o impreso de solicitude de colaboración clicando AQUÍ.

Poderedes realizar estes trámites na administración do centro de luns a venres en horario de 10:00 a 13:00 horas. Alí poderedes recoller os impresos ou ben, descargalos directamente clicando nas ligazóns de máis arriba.

Se tendens algunha dúbida sobre o procedemento, clicando AQUÍ podedes aclarar as dúbidas máis frecuentes.

Recordade revisar que os impresos estén debidamente asinados antes de entregalos, así como aportar toda a documentación requirida.

Estamos en prazo ademáis de solicitude de novas paradas de transporte escolar para usuarios lexítimos do mesmo, é dicir, aqueles cuxo domicilio estando ubicado dentro da área de escolarización desde centro, está a máis de 2 km do CEIPP A Magdalena. O prazo estará aberto até o 8 de xullo.

Recordamos que os usuarios non lexítimos, aqueles cuxo domicilio estea a menos de 2 km do centro, que queiran solicitar uso excepcional do transporte para o vindeiro curso, terán que cubrir ESTE IMPRESO e entregalo na dirección do centro. Tamén se poderá solicitar na secretaría ou dirección.

Instrucións comedores 2022:23.pdf466.93 KB
Solicitude praza comedor 2022-2023.pdf501.35 KB