INICIO CURSO ESCOLAR

Estimadas familias.

Este xoves 9 de setembro comenzarán as clases, cos horarios e servizos habituais do centro (almorzos, transporte e comedor escolar).

Nas seguintes imaxes podedes comprobar cales son os horarios de entrada e portas de acceso de cada grupo.

O profesorado realizará unha reunión de pais entre este mes e o seguinte.

Séguense as mesmas directrices que o curso pasado (autoevaluación covid antes de vir ao cole, emprego diario de mascarilla, mascarilla de reposto e hixiene de mans con xel e/ou xabón e auga...)

EDIFICIO DE INFANTIL, 1º, 2º E 3º DE PRIMARIA

EDIFICIO DE 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA

Durante este mes reelaboraranse os protocolos COVID-19 adaptados ao noso contexto. Para calquera comunicación a cerca de incidencias relativas a contaxios COVID, deberedes contactar cos seguintes números de teléfono: 644 399 096 ou 881 930 036

Debido a cuestións administrativas, pola ausencia dun mestre que temos pendente de asignar, os horarios de materias e especialidades do alumnado estregaránselle ao alumnado a próxima semana.

Ao alumnado de 3º e 4º de Primaria, que lles corresponde préstamo de libros de texto, seranlles entregados estes materias, na súa aula, os primeiros días do curso. Non tendes que vir a recollelos.