PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21
NORMATIVA
O proceso de admisión do alumnado para o Curso 2020-2021 ven regulado na seguinte normativa:
Decreto 254/2012, do 13 de decembro (DOG do 26 dedecembro de 2012), que regula a admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos.
ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumando en centros docentes sostidos con fondos públicos.
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
RESERVA DE PRAZA PARA CAMBIO DE CENTRO A OUTRO NO QUE ESTÁ ADSCRITO
Preme AQUÍ para ver as INSTRUCIÓNS da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos
Para cubrir a solicitude deberá seguir algunha destas opcións:
- Cubrir a solicitude informáticamente, neste enlace e presentala asinada de xeito manual no centro.
- Cubrir a solicituce informáticamente e asinala na Sede Electrónica, accedendo coa Chave 365 ou Certificado Dixital, ou seguindo as instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos.
- Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada no centro.
Calendario do proceso de admisión para o curso 2020/21 |
|
Reserva de praza (para 1º da ESO) |
Do 1 ao 17 de febreiro |
Listaxe asignación prazas centros adscritos |
O 28 de febreiro como data límite |
Publicación de vacantes |
O 1 de marzo |
Presentación de solicitude de admisión no CEIP Plurilingüe A Magdalena |
Do 1 ao 20 de marzo* |
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos |
Antes do 25 de abril |
Publicación de listaxes definitivas |
Antes do 15 de maio |
Formalización de matrícula |
Do 20 ao 30 de xuño |
OFERTA DE POSTOS ESCOLARES
Publicamos a continuación a relación de postos escolares ofertados segundo a normativa vixente ao respecto.
PREVISIÓN DE VACANTES PARA O CURSO 2020/2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Segundo a normativa vixente, nos niveis de 4º de Educación Infantil e 1º de Educación Primaria hai que reservar 3 prazas por aula para alumnado de NEAE.