Xornadas de exhibición polos creativos

O pasado día 2 unha pequena representación do alumnado de 5º e 4º de Educación Primaria tivo a oportunidade de expor o seu traballo sobre os castelos elaborado co material de Polos Creativos.

O reto lanzado pola Consellería consistía en empregar material de refugallo e o material de polos creativos. O alumnado de 6º de Educación Infantil, 1º de Educación Primaria e 5º de Educación Primaria aproveitaron os envases de iogur consumidos no comedor escolar para elaborar maquetas relacionadas co noso proxecto “Érase unha vez un castelo”.

O alumnado de 5º incorporoulle interactividade as súas maquetas mediante placas Tecla a Tecla (Makey Makey) e placas Microbit con motor.

Aínda que non gañamos ningún premio, a Consellería considerou que o noso traballo merecía ser exposto. Pola nosa participación recibimos un agasallo para o noso polo creativo, unha tableta.

A prensa fíxose tamén eco do noso proxecto.

Premendo aquí podedes ver a intervención na televisión e premendo aquí podedes escoitarnos na radio.

Se queredes ver o vídeo completo do noso reto podedes velo nesta entrada da páxina web ou ler o folleto que atopades a continuación.

Álbum: Curso 2022-2023 -> Exhibición Polos Creativos

album | by Dr. Radut