TEATRO PARA DESPEDIR O TRIMESTRE.

O pasado xoves 21 de decembro, coma despedida do trimestre e do ano 23, o alumnado do colexio asistiu a unhas representacións teatrais. Dentro do PDI que queremos iniciar este curso “A escena!” relacionado co 40 aniversario de Centro Dramático Galego, quixemos ir quentando motores. O alumnado de Infantil e 1º e 2º de primaria pasaron pola sala multiusos de psicomotricidade para ver o espectáculo de monicreques e música tradicional que nos trouxeron “Os Monifates”. Por outra banda, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria acudiu ao salón de actos do CIFP. Compostela, (que amablemente nolo cederon e polo que, desde aquí lles damos as grazas de novo), á representación da obra “Cartoóns” da compañía Excéntrica Teatro.

As dúas compañías fixéronnolo pasar xenial e agardemos que o alumnado quedara con gañas de máis para coller pulo para o PDI e saltar a escena.