Decembro 2016

Esta semana comezamos un ano máis co Plan Proxecta de Alimenta-t Ben.

Estivemos traballando a importancia  de ter uns  hábitos saúdables: facer deporte e ter unha dieta equilibrada. Entre todas as nenas e nenos do cole fixemos un mural coa pirámide dos alimentos.

Repaso sociais

Aquí vos deixo un enlace para poder repasar os mapas que estivemos traballando este trimestre en cc. sociais. Só tes que premer na imaxe e irás aos xogos dos mapas.

VÍDEOS PARA REFLEXIONAR

Este trimestre en CC. Naturais estivemos vendo  a importancia  da conservación dos ecosistemas. Aquí tedes algúns dos vídeos que estivemos vendo en clase e outros novos para que lles botedes un vistazo e reflexionedes sobre o mundo que queremos.

REPASO ORTOGRAFÍA

Aquí os dejo un enlace para practicar la acentuación y la ortografía de lengua castellana. Tenéis que ir eligiendo al principio del juego la regla ortográfica que queréis repasar.

LOS DETERMINANTES LENGUA CASTELLANA

Este trimestre estuvimos viendo el análisis morfológico y la función que cumplen algunas palabras en el grupo nominal.Así, un demostrativo, dependiendo de dónde esté colcocado en el grupo nominal pude desempeñar una función de determinante, ( lo podemos sustituir por un artículo ), de Núcleo( lo podemos sustituir por un nombre) o de complemento ( lo podemos sustituir por un adjetivo. Por ejemplo:

JUEGA CON EL PASAPALABRA

Pincha en la imagen y juega con el rosco de pasapalabra. Así pondrás a prueba tu vocabulario.

Este Nadal visitounos unha persoa moi especial...O Apalpador!!

Foi clase por clase e repartiu uns agasallos para todas as nenas e nenos, ademais tocounos o acordeón.