Responder ó comentario

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO: CALENDARIO

Este curso deberán renovarse os membros do Consello Escolar do centro, de modo que se calquera nai/pai quere formar parte deste como representante deste sector da comunidade educativa, deberá presentar a súa candidatura na dirección do centro ata o mércores 21 ás 15:30 horas, cumprimentando o documento que se lle facilitará.

O listado provisional de candidaturas exporanse no taboleiro de anuncios do centro o xoves día 22 ás 9:30 horas e o prazo de reclamación a estas será ata o venres día 23 as 15:30 horas.

O listado definitivo de candidaturas exporase no taboleiro de anuncios do centro o luns día 26 de novembro ás 9:30 horas.

As votacións para elixir representante do sector de pais/nais levaranse a cabo o venres día 30 de novembro de 12:30 a 15:30 horas. A furna estará colocada no despacho de dirección e para poder votar, será imprescindible traer o DNI.