You are hereAbala Móbil

Abala Móbil

By Benito - Posted on 24 Marzo 2020

Estimadas familias:

Visto que se prolonga o estado de alerta outros 15 días e que a volta á actividade lectiva é incerta, temos a necesidade de continuar de algunha maneira o proceso formativo e facer este tempo de confinamento o máis levadeiro posible para o noso alumnado. Para iso, necesitamos poder manter o contacto coas familias e que vós poidades estar en contacto con todos @s Mestr@s d@s vos@s fill@s.

Pedimos entón que descarguedes a aplicación de Abalar Móbil nos vosos móbiles, e a través desta poderemos estar en contacto diariamente e recibiredes toda a información actualizada.

Podedes seguir as indicacións que vos deixo a continuación e si tedes algún problema non dubidedes en chamar ao centro: 982828133.

Ø  Si a aplicación vos di que non recoñece ese número, chamádenos para actualizalo.

A dirección